zahájení

Otevření turistické sezóny se chystá na 2. duben

ilustrační foto

Podobně jako v loňském roce zahájí Prostějov i letos oficiálně turistickou sezónu na Turistickém informačním centru.

„Konkrétně 2. dubna 2024 mezi 9:00 a 12:00 hodinou budou moci přijít malí i velcí návštěvníci na naše TICko. Připraveny budou kvízy, fotokoutek, své materiály zde bude mít i provozovatel sdílených kol Rekola a také Muzeum a galerie Prostějov. Návštěvníky seznámíme nejen s chodem centra, ale také s programem, na který se v nadcházející turistické sezóně mohou těšit. Ať už to budou Brány památek dokořán, nebo výročí botanické zahrady, ale také nebližší akce Wolkerova roku. Za úspěšné absolvování kvízů obdrží drobné odměny.

Základní škola Q v Prostějově přivítala v lavicích své první žáky

Foto Škola Q

Soukromá základní škola Q v Prostějově letos slavnostně zahájila svoji činnost a přivítala své první žáky. Otevření školy představuje důležitý milník v oblasti vzdělávání v Prostějově a nabízí žákům a jejich rodinám inovativní prostředí pro vzdělávání a rozvoj.

První školní den tak žáci ZŠ Q zasedli za doprovodu svých rodičů do lavic a ochutnali tak poprvé atmosféru školní docházky. Vřelého přivítání se však dočkali nejen od své třídní paní učitelky nebo lektora anglického jazyka. Příjemnou a radostnou cestu za vzděláním a úspěchy jim přišla popřát radní města Prostějova paní Alena Pagáčová i celý tým Světa vzdělání, který za projektem ZŠ Q stojí.

Nový Kaufland nabídne více než stovku pracovních příležitostí

ilustrační foto

V Prostějově se schyluje k otevření druhé prodejny Kauflandu. Práci tady získá více než sto lidí. Na ploše     2 676 metrů čtverečných nakupující najdou rozsáhlou nabídku zboží. K dispozici bude 256 parkovacích míst. Jak už jsme informovali - otvírá se 25. července.

Nabídka má být prý rozsáhlá. V Kauflandu si zákazníci budou moci vybírat ze seznamu více než dvacetitisícové nabídky položek.

„Vedle potravin nabídne nové nákupní místo zboží v oddělení domácích potřeb, textilu, elektra, papírnictví či hraček, sezónní výrobky, stejně jako týdně se měnící akční zboží,“ nastínil mluvčí společnosti Michael Šperl. Nabídka má sahat od výrobků prodávaných pod vlastními značkami, přes značkové zboží až k regionálním produktům.