Kaufland

Kaufland u svých prodejen staví hmyzí hotely. Budou i v Prostějově

Foto Kaufland.cz

Řetězec Kaufland rozšiřuje své aktivity na podporu životního prostředí a biodiverzity. Společnost bere odpovědnost k životnímu prostředí velmi vážně. Nový projekt přispívá k zachování rozmanitosti živočišných druhů a vnímá důležitost hmyzu v městském prostředí. Hmyzí hotely se proto postupně stanou nedílnou součástí venkovních prostor všech jeho prodejen. V Prostějově budou instalovány v příštím roce.

Hmyzu se zejména ve městech nedaří. Obtížně hledá přirozený úkryt a v důsledku lidské činnosti jeho počet rychle klesá. Vadí mu znečištěné ovzduší a intenzivní údržba městské zeleně. Proto je dalším velkým projektem Kauflandu výstavba hmyzích hotelů u svých prodejen. Úzce na něm spolupracuje s obecně prospěšnou společností Kokoza a její integrační dílnou. „Tímto projektem chceme podpořit biodiverzitu ve městech a zároveň edukovat děti, které si budou moci hotely snadno prohlédnout a seznámit se s jejich obyvateli“, doplňuje Renata Maierl.

Zaměstnancům poděkuje finančně i Kaufland

ilustrační foto kaufland.cz

Společnost Kaufland je v pořadí druhou, která oznámila, že jako poděkování svým zaměstnancům za pracovní nasazení v náročných dnech vyplatí mimořádnou odměnu. První  společností, která odměny avizovala, bylo Tesco.

"Vyplatíme jim se mzdou za měsíc březen mimořádnou odměnu. Tu dostanou zaměstnanci z operativního provozu ve všech 133 prodejnách, dvou logistických centrech i ve vlastním masozávodě," uvedla pro PvNovinky mluvčí společnosti Renata Maierl. Společnost investuje do mimořádné odměny částku 50 milionů korun, což pro zaměstnance znamená bonus až do výše 4 000 korun hrubého. (ber)

 

Kaufland stáhl z prodeje dřevěné chrastítko

Foto Kaufland

Kaufland  z vlastního rozhodnutí stáhl z prodeje z důvodu ochrany spotřebitelů výrobek. Dřevěná hračka chrastítko má uvnitř rolničku, která se může uvolnit a hrozí nebezpečí spolknutí.

Z důvodu ochrany spotřebitelů Kaufland okamžitě odstranil uvedený výrobek z prodeje. Zákazníci mohou výrobek vrátit v každé provozovně Kaufland.

Zaplacená částka jim bude vrácena, samozřejmě i bez předložení účtenky. (red)

V goji z Kauflandu je pesticid carbofuran, varuje SZPI

Foto SZPI

Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) upozorňuje spotřebitele na výskyt nevyhovující potraviny goji – kustovnice čínská s prokázanou přítomností pesticidu carbofuran na trhu.

Jedná se o následující potravinu: POEX Fruit Exclusive – Goji – sušené ovoce kustovnice čínská, 100 g, výrobce: POEX Velké Meziříčí, a.s., výrobní šarže:

L816600731, DMT: 15.6.2019,

L816300731, DMT: 12.6.2019,

L822200731, DMT: 10.8.2019,

Předmětné nevyhovující šarže byly dle informací od výrobce distribuovány v síti společnosti Kaufland Česká republika v.o.s.

2. Směs ovoce s křupinkami, 400g (goji ve směsi 22%), výrobní šarže:

L822800731, DMT: 16.5.2019,

Před podvodnými poukazy varuje Lidl, Tesco i Kaufland!

ilustrační foto Tesco

Od minulého týdne kolují sociálními sítěmi podvodné zprávy o výhře kuponu na nákup za 1 500 korun do prodejen německého řetězce Lidl. Nyní uživatelům facebooku přichází podvodné poukazy také do řetězců Tesco a Kaufland.

Princip je totožný jako u kuponu z Lidlu. Uživatel musí pod záminkou průzkumu trhu vyplnit své osobní údaje a následně odkaz s poukazem na nákup sdílet. Společnost Lidl již varovala své zákazníky minulý týden před tím, aby žádný poukaz nevyplňovali. "Milí zákazníci a naši fanoušci, mějte se na pozoru před dalšími podvodnými poukazy! Nejedná se o naše nabídky! Prosíme, abyste na výzvy neklikali," varoval řetězec na svém facebooku.

Kaufland stáhl z prodeje preventivně jeden z výrobků

Foto Exquisit Krevety Easy Peel

Dne 27.06.2018 stáhla společnost Kaufland z důvodu preventivní ochrany spotřebitelů z prodeje výrobek Exquisit Krevety Easy Peel, hluboce zmrazené 500 g (EAN 4335896568546), číslo šarže L 131874 s datem minimální trvanlivosti  do konce 04/2019.

Při interní kontrole kvality bylo u některých výrobků zjištěno překročení limitu obsahu siřičitanu. Zákazníci mají možnost vrátit zakoupený výrobek v kterékoli prodejně Kaufland v oddělení Informací, peníze jim budou vyplaceny zpět i bez předložení účtenky. V případě dalších dotazů je k dispozici bezplatná zákaznická linka na telefonním čísle 800 165 894. "Za případné nepříjemnosti se zákazníkům velmi omlouváme," vzkazuje řetězec. (red)

 

Kaufland chystá slevy stovek sladkostí. Jako odškodnění za dnešní zavření!

ilustrační foto Kaufland

Společnost Kaufland se omlouvá za technické výpadky pokladního systému ve čtvrtek dopoledne. Příčinou bylo chybné nastavení parametrů v pokladním systému. 

"Chybu jsme velmi rychle identifikovali a provedli jsme nápravu. Od jedenácti hodin začaly postupně všechny prodejny fungovat v běžném režimu," uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland. Celkem bylo uzavřeno čtyřiadvacet prodejen. V ostatních byl omezený provoz pokladen. "Omlouváme se tímto všem našim zákazníkům za způsobené komplikace a děkujeme našim zaměstnancům za zvládnutí obtížné situace. Jako omluvu pro naše zákazníky jsme připravili slevu dvacet procent na stovky vybraných sladkostí, a to v období od 23. 3. do 25. 3." dodává tisková mluvčí. (red)

Kaufland řeší výpadek pokladen. Prostějovský obchod zavřel!

ilustrační foto

Řetězec Kaufland se od rána potýká s technickými problémy s pokladním systémem. Řada obchodů musela být uzavřena. V jiných zatím funguje část pokladen, oznámila ve čtvrtek firma. V Prostějově je uzavřena prodejna v Okružní ulici. 

„Příčinu technického problému zjišťujeme. Jakmile budeme vědět více, budeme o postupu neprodleně informovat,” uvedla mluvčí Kauflandu Renata Maierl. Zákazníkům se za způsobené problémy omluvila. (Zdroj Kaufland.cz)

 

Problémy vozíčkářů v řetězcích jen tak nezmizí

ilustrační foto ber

Už před časem jsme informovali o zkušenost manželů Kachlířových s nákupem v nové prodejně Lidl v ulici Újezd. Ti si řetězci mimo jiné stěžovali na výšku pokladních pultů, která je pro lidi na vozíku absolutně nevyhovující. Se stížností uspěli a Lidl přislíbil, že v prodejnách napříč republikou bude postupně instalovat speciální bezbariérové pokladny. Podobný problém teď Kachlířovy potkal v novém Kauflandu v Okružní ulici v Prostějově. 

"Nakupování bylo bez problémů a díky širokým uličkám a ne příliš vysokým regálům bylo nakupování opravdu příjemným zážitkem. Děkujeme. Nicméně mám i několik faktických výtek. Košík, který je určený pro vozíčkáře je mnohem širší, než ostatní vozíky. Poté, co jsme přišli k pokladně a vyskládali nákup na pás, jsme zjistili, že kasou neprojdeme a širší pokladna (kde jsme znova museli vystát frontu) nebyla nijak označená. Takové zjištění po vystání fronty a vyskládání nákupu asi nepotěší nikoho.

Problémy vozíčkářů v řetězcích jen tak nezmizí

ilustrační foto ber

Už před časem jsme informovali o zkušenost manželů Kachlířových s nákupem v nové prodejně Lidl v ulici Újezd. Ti si řetězci mimo jiné stěžovali na výšku pokladních pultů, která je pro lidi na vozíku absolutně nevyhovující. Se stížností uspěli a Lidl přislíbil, že v prodejnách napříč republikou bude postupně instalovat speciální bezbariérové pokladny. Podobný problém teď Kachlířovy potkal v novém Kauflandu v Konečné ulici v Prostějově. 

"Nakupování bylo bez problémů a díky širokým uličkám a ne příliš vysokým regálům bylo nakupování opravdu příjemným zážitkem. Děkujeme. Nicméně mám i několik faktických výtek. Košík, který je určený pro vozíčkáře je mnohem širší, než ostatní vozíky. Poté, co jsme přišli k pokladně a vyskládali nákup na pás, jsme zjistili, že kasou neprojdeme a širší pokladna (kde jsme znova museli vystát frontu) nebyla nijak označená. Takové zjištění po vystání fronty a vyskládání nákupu asi nepotěší nikoho.