reklama

Vytanči si roli v reklamě na Hanáckou vodku!

Foto plakát

Letošní léto roztančí Hanácká vodka o poznání více než kdy jindy. Společně s rádiem Evropa 2 totiž rozjela soutěž Taneční štafeta. Hlavní výhrou je role v novém reklamním spotu Hanácké vodky.

Začátkem června spustila Hanácká vodka a Rádio Evropa 2 na sociálních sítích a v rámci pořadu Summerparty soutěž s názvem Taneční štafeta. Soutěžní úkol je jednoduchý: inspirovat se choreografií tanečníka Lukáše Prokopa, kterou ve svých pojetích budou sdílet na sociálních sítích i moderátoři rádia Evropa 2, natočit a sdílet vlastní video a označit hastagem #tanecnistafeta. „Hanácká vodka, to je zábava ve všech svých podobách, hravost, tanec a hudba. Proto jsme pro všechny, kdo se nechtějí nudit, připravili možnost, jak ukázat, co v nich je.

Město získá finance z reklamy v autobusech

ilustrační foto FTL

Rada města odsouhlasila uzavření smlouvy se společností FTL. Bude dostávat polovinu zisku z reklam na a v autobusech.

Smlouva se týká umisťování vnější reklamy na vozidla zajišťující dopravní obslužnost statutárního města Prostějova městskou autobusovou dopravou a dále umožní umisťovat reklamu na informační panely, vitrínky a boxy pro umisťování letákové reklamy uvnitř vozidel zajišťující dopravní obslužnost statutárního města Prostějova městskou autobusovou dopravou.

Zabral most. Neoprávněně

ilustrační foto městská policie

V pondělí při kontrolní činnosti svěřeného okrsku si strážník povšiml neoprávněně rozmístěných reklamních bannerů na veřejně prospěšném zařízení a na zábradlí mostní konstrukce na ulici Olomoucká.

„Následným šetřením se strážníkovi podařilo zjistit osobu, která nechala čtyři reklamní bannery na místech umístit. Po zkontaktování strážníkem muž uvedl místo do původního stavu a neoprávněně rozmístěné bannery následující den odstranil,“ informovala komisařka Tereza Greplová. Tím, že neoprávněně zabral veřejně prospěšné zařízení je důvodně podezřelý z přestupku proti veřejnému pořádku. Celá záležitost byla předána k projednání příslušnému správnímu orgánu. (red)

Českem se šíří falešná reklama

ilustrační foto

Českem se šíří lživá zpráva o možné výhře vstupenek do zábavního komplexu Aquapaláce Praha v Čestlicích. Klamavou reklamu si lidé přeposílají přes aplikaci WhatsApp a odkazuje na falešné webové stránky. Cílem podvodníků je vylákat z lidí osobní údaje a především údaje o platební kartě, z které mohou být potom odcizeny peníze.

O volných vstupenkách podvodníci informují přes mobilní aplikaci. Následně odkazují uživatele na uměle vytvořenou webovou stránku, kde mají zodpovědět několik jednoduchých otázek a soutěžní výzvu odeslat dalším dvaceti známým prostřednictvím aplikace WhatsApp. Lidé by na podobné zprávy ale rozhodně neměli reagovat, podvodníci se díky tomu dostanou nejen k osobním údajům, ale také především informace o platební kartě.

Ti, kdo klamavé reklamně podlehli a své údaje zadali, by měli kontaktovat svou banku a konzultovat s ní další postup.

Fotopostřeh: Dobrá reklama

Foto ber

S marketingovými tahy se setkáváme v běžném životě každý den. Některé nás nadchnou, jiné naštvou. K těm prvním zcela jistě patří i tahle.

Proč nevyužít poněkud omšelé karoserie a nevyzdobit ji všeříkajícími nápisy? Podstatná informace o makání tam je. Nu, a na vzhledu vážně nezáleží. (ber)

Reklama u centra města? Domluvte se s krajem!

ilustrační foto čtenář

Do redakce PvNovinek doputovaly fotografie z Přikrylova náměstí s dotazem, zda TK Plus za propagaci firmy na jednom z nejfrekventovanějších míst v Prostějově platí, nebo je instalace vlajek, míčku a horizontů v rámci recipročních služeb mezi klubem a městem. Magistrát o ničem neví, pozemek je prý Olomouckého kraje.

"Je to poměrně frekventované místo, uvítal bych tam reklamu i své firmy. Tak by mne zajímaly podmínky, za jakých by se na vrchol kruového objezdu mohl dostat obyčejný člověk," připsal k fotografiím čtenář.

Redakce o odpověď požádala Magistrát města Prostějova. Odpověď byla lakonická. "Jde o pozemek Olomouckého kraje," sdělila mluvčí Jana Gáborová. 

S odpovědí kraje vás seznámíme. (ber)

Obchodníci, pozor! Máte nahlášený mobiliář na magistrátu?

ilustrační foto internet

 

Někteří obchodníci nerespektují zákonnou povinnost. V centru města zjistili strážníci na několika místech umístění reklamních panelů na chodníku bez povolení.

Předtím, než postaví stojan na jízdní kola, tabuli - áčko, nebo jiný reklamní předmět, je zapotřebí se obrátit na Odbor dopravy MM PV a vyřídit si potřebná povolení. V opačném případě hrozí u správního řízení postih," vysvětlila strážník Jana Adámková, podle které jsou odpovědné osoby podezřelé ze spáchání správního deliktu. (red)